آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تهیه غذا و رستوران»قرارداد تهیه غذا با شرکتها
قرارداد تهیه غذا با شرکتها-pic1

قرارداد تهیه غذا با شرکتها

قرارداد تهیه غذا با شرکتها می تواند برای کترینگ ها و مراکز تهیه غذا تحول بزرگی به حساب آمده و به نسبت غذاهای تکی و یا با تعدا کم سفارش داده شده، درآمد مرکز تهیه غذا را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
کترینگها و تهیه غذاها برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی می توانند از وب سایت حاضر (سودایران) استفاده کنند. به جرات می توان گفت که این وب سایت بهترین وب سایت برای درج آگهی و تبلیغات در زمینه تهیه غذا، تهیه غذای شرکتی، کتریتگها، غذای ادارات و مدارس و .... است.
بسیاری از آگهی دهندگان در زمینه تهیه غذا در این وب سایت به گفته خودشان قراردادهای تهیه و تامین غذا با شرکتهای مختلف را امضا کرده اند. شما نیز با درج آگهی در زمینه کترینگ و تهیه غذا می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و غذای شرکتها و مدارس را تهیه نمائید.
با درج آگهی تهیه غذا در این وب سایت از همان هفته اول تماس های شما از طریق این وب سایت شروع خواهد شد. چرا که وب سایت حاضر برای جستجوهای شامل تهیه غذا در گوگل در صفحه اول آن نمایش داده می شود.
به منظور درج آگهی، در بالای همین صفحه بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نموده و آگهی خود را ثبت نمائید. حین درج آگهی، در قسمت گروه آگهی، "خدمات" و در زیر گروه آگهی "تهیه غذا و رستوران" را انتخاب نمائید.
به منظور افزایش اثر بخشی آگهی خود، در صورت تمایل می توانید آن را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید.


آگهی دهنده: تبلیغات رایگان اینترنتی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تهیه غذا و رستوران در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۶/۳۰
بازدید: 2983 بار
ایمیل: